Utdeling av vannmålere i koronatidIllustrasjonsbilde av vannmåler Pixabay For å sikre utdeling av vannmålere i en periode hvor saksbehandlere har hjemmekontor og fysiske møter må avtales, har Holmestrand kommune utarbeidet en rutine for dette. Slik gjør man det Rekvisisjon for vannmålere fylles ut og signeres. Det må fylles ut type måler og antall som ønskes utlevert. Det skal også signeres for at vannmåleren er mottatt før den sendes til kommunen på e-post til postmottak@holmestrand.kommune.no Dette fordi vi skal unngå kontakt ved utlevering for å få signatur. Når kan den hentes? Alle rekvisisjoner som er bekreftet mottatt av kommunen innen onsdager kl.12, kan hentes torsdager mellom kl. 09-15. Vannmålere som ikke blir hentet, kan hentes torsdag uken etter i samme tidsrom. Ikke hovedinngang på administrasjonsbygget, men inngangen ved parkering Screenshot Google maps Her henter du vannmåler: På administrasjonsbygget i Sande, i Prestegårdsalleen 35, 3070 Sande. Ikke ved hovedinngangen, men inngangen på enden av bygget. Markert med gult på kartet. Vannmålere blir pakket i poser som inneholder: vannmåler kuplinger plomberingstråd utskrift av rekvisisjon signert utlevert Har du spørsmål? Kontaktpersoner ved spørsmål, og avtale tidspunkt for henting: Tone Støland Henrichsen mobil; 948 36 089 Tone Fjelnseth, mobil; 977 32 845 Holmestrand kommunes sentralbord: 33 05 95 00 Informasjon om vannmålere og skjemaer Sist endret09.02.2021 09.49