Trygghet, mestring og læring for alle Strategiplan for barnehager og skoler i Holmestrand kommune 2020-2025. Innholdsfortegnelse 1 Innledning 2 Situasjonen i dag 3 Visjon, mål og indikatorer på måloppnåelse Åpne dette nivå 4 Hovedområdene i strategien Åpne dette nivå 4.1 Livsmestringskompetanse 4.1.1 Livsmestringskompetanse i barnehagen 4.1.2 Livsmestringskompetanse i skolefritidsordningen 4.1.3 Livsmestringskompetanse i skolen 4.1.4 Livsmestringskompetanse i voksenopplæringen Åpne dette nivå 4.2 Språklig kompetanse 4.2.1 Språklig kompetanse i barnehagen 4.2.2 Språklig kompetanse i skolefritidsordningen 4.2.3 Språklig kompetanse i skolen 4.2.4 Språklig kompetanse i voksenopplæringen Åpne dette nivå 4.3 Digital kompetanse 4.3.1 Digital kompetanse i barnehagen 4.3.2 Digital kompetanse i skolefritidsordningen 4.3.3 Digital kompetanse i skolen 4.3.4 Digital kompetanse i voksenopplæringen 5 Profesjonsutvikling og kompetanse i barnehager og skoler 6 Referanser Åpne dette nivå 7 Handlingsplan for kommunale barnehager 2020/2021 7.1 Prioritert hovedområde 7.2 Andre forhold som bør vektlegges i begrunnelse for prioritering 7.3 Tiltak for å følge opp prioriterte hovedområder (i prioritert rekkefølge) 7.4 Viktige suksesskriterier 7.5 Hva bør være det neste prioriterte området? Åpne dette nivå 8 Handlingsplan for grunnskole 2020/2021 8.1 Digitalisering/pedagogisk bruk av IKT i opplæringen 8.2 Andre forhold som bør vektlegges i begrunnelse for prioritering 8.3 Tiltak for å følge opp prioriterte hovedområder (i prioritert rekkefølge) 8.4 Viktige suksesskriterier 8.5 Hva bør være det neste prioriterte området? Les dokumentet Last ned som PDF