Trygghet, mestring og læring for alle

6 Referanser

Engeström, Y (2001). Expansive Learning at Work. Toward an Activity-Theoretical Reconceptualization. London: Institute of Education, University of London.

Ertesvåg, Sigrun K. og Pål Roland (2015). Ledelse av endringsarbeid i barnehagen. Gyldendal Akademisk.

Forskrift om rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver (2017).

Meld. St. 23 (2012–2013) Digital agenda for Norge. IKT for vekst og verdiskaping.

Meld. St. 24 (2012–2013) Framtidens barnehage.

Meld. St. 28 (2015–2016) Fag – Fordypning – Forståelse. En fornyelse av Kunnskapsløftet.

Meld. St. 6 (2019–2020) Tett på – tidlig innsats og inkluderende fellesskap i barnehage, skole og SFO.

NOU 2015: 8 Framtidens skole – fornyelse av fag og kompetanser.

Sælebakke, Anne (2018). Livsmestring i skolen. Et relasjonelt perspektiv. Gyldendal.

Vestfold fylkeskommune (2017). Strategiplan for videregående opplæring i Vestfold 2017–2022.

Fullan, M. og J. Quinn (2017). Koherens i skoleutviklingen. Kommuneforlaget.

Kvalitetsmelding for grunnskolen i Holmestrand og Sande kommuner (2019).