Nominer en bedrift til Gründerprisen!

Under Gründerfestivalen 2024 deles det ut tre priser. Nominer deg selv eller andre bedrifter nå!

Gründeruka i Vestfold 2024 arrangeres fra 11. til 14. november. Dette er et samarbeid mellom Start i Grenland, Gründernettverket og Start i Vestfold. Uka er for alle som ønsker å starte en bedrift, har startet opp, eller ønsker vekst.

Gründerfestivalen avslutter uka på torsdag, hvor tre priser deles ut:

• Gründerprisen: For en ung bedrift i Vestfold og Telemark som fortjener oppmerksomhet, heder og ære. Vinneren får 50 000 kr.
  • Bærekraftsprisen
  • Idéprisen
Arve Vannebo - Klikk for stort bildeNæringssjef Arve Vannebo oppfordrer alle til å nominere kandidater til årets gründerpriser Holmestrand kommune

Nominer dine kandidater nå!

- I Holmestrand kommune er det mange spennende gründerbedrifter, sier næringssjef Arve Vannebo. Han oppfordrer alle til å nominere en bedrift de kjenner til eller jobber i.

- Vi har hatt vinnere av Gründerprisen fra Holmestrand før, som Soilmate fra Sande, forteller han.

- Det hadde vært stas med en lokal vinner igjen.
Frist for nominasjon er 27. oktober.

Les om kriteriene for prisene, og send inn søknad
 Les om Gründeruka 2024.