159 fritidstilbud på én side

I Holmestrand kommune finner du et rikholdig fritidstilbud. Hele 159 fritidsaktiviteter er for tiden registrert. Om en vil drive med idrett, noe kreativt, være i naturen eller møte andre, finnes det et tilbud for alle og en hver. Bla deg gjennom oversikten og ta kontakt med foreningene eller besøk deres nettsider for mer informasjon om aktiviteten. Kanskje finner du en ny hobby?

Her har vi samlet fritidsaktivitetene:

Oversikt over fritidsaktiviteter

Hjelp oss å holde oversikten oppdatert

jente med rulleskøyter - Klikk for stort bildeGirls on Wheels Girls on wheels

Selv om 159 fritidsaktiviteter i bortimot 40 kategorier er registrert så langt, finnes det muligens enda flere som burde være med. Vet du om tilbud som ikke har funnet veien til oversikten enda? Er du en forening og savner tilbudet ditt på lista? Da ønsker vi at du tar kontakt med oss for å få det med. Det samme gjelder hvis du ser et tilbud som ikke er aktiv lenger.

Enkelt og greit

Fritidstilbudet i kommunen er i stadig utvikling: nye tilbud kommer, andre blir avsluttet, treningstidene eller kontaktpersoner skifter. For å unngå at feil informasjon ligger ute, holdes denne oversikten enkelt: hvert tilbud linker direkte til aktørens nett- eller Facebook-side som blir jevnlig oppdatert av aktørene selv. Her kan du finne detaljert informasjon, og ta kontakt med aktøren.

Tidligere var en del av fritidsaktivitetene registrert under den eksterne nettsiden til FrivilligAktiv (frivilligaktiv.no). Nå er oversikten over fritidstilbudet flyttet til kommunens nettside.

Om ordningen ALLE skal MED

Visste du at Holmestrand kommune har en ordning som sørger for at ikke familieøkonomien skal avgjøre om barnet ditt kan være med på fritidsaktiviteter eller ikke? ALLE skal MED heter ordningen der kommunen, frivilligheten, lokale lag og foreninger jobber sammen for at alle barn og unge skal ha lik mulighet for deltagelse i fritidsaktiviteter. Når økonomien ikke strekker til, dekker ALLE skal MED det som hører til for å kunne delta. Her kan du lese mer om ALLE skal MED.