Grendehus eller klubbhus til leie? Oversikt over utleielokaler kommer

Har din forening lokaler til utleie?

Granly grendehus - Klikk for stort bildeGranly grendehus i Vassås er et av mange fine selskapslokaler til leie Vassås velforening

Mange innbyggere leter etter det riktige lokale for sine familiefester, men ikke alle kjenner til tilbudet i kommunen og hvem man skal ta kontakt med. På den andre siden er det foreninger som ønsker seg flere bookinger for sine selskapslokaler, grende- og klubbhus.

For å hjelpe både innbyggerne og foreningene tilbyr vi å publisere foreningenes utleielokaler på kommunens nettside.

Alle lokaler på én side

Oversikten over lokaler skal være oppdatert til enhver tid. Derfor kommer vi til å linke direkte til nettsider eller Facebooksider der innbyggere kan finne mer informasjon om lokalene, bilder og kontaktinformasjon til utleier. På denne måten unngår vi at utdatert informasjon ligger ute etter at kontaktpersoner ble byttet ut.

Videre kontakt foregår som vant mellom utleier og kunde.

Det blir kun plass til ett illustrasjonsbilde per utleieobjekt. Videre informasjon må fremkomme på utleiernes flater.

Dette må du sende inn:

• hva heter lokalet?
  • adresse til lokalet
  • hvilken forening står som utleier?
  • Kontakt til utleier: nettside og/ eller Facebookside
  • 1 bilde

Send din informasjon per e-post til:

Kulturkontoret v/ Sonja Søtje-Andresen

E-post: sonja.sotje-andresen@holmestrand.kommune.no