Vil du være med og gjøre en forskjell?

Bli vikar i barnehage eller skole i Holmestrand kommune! Vi ønsker å knytte til oss tilkallingsvikarer, både lærervikarer og vikarer for pedagogiske medarbeidere (assistenter) som kan «steppe inn» på kort varsel ved sykdom og annet fravær i våre personalgrupper.

Send oss en søknad i dag

Søknaden gjelder for inneværende skoleår/barnehageår eller for periode angitt i søknaden.
Det må framlegges politiattest før personen begynner å arbeide i skolen/barnehagen.

Små barn i lek med plastelina - Klikk for stort bildeAlle barn skal være inkludert i sterke fellesskap Shutterstock

Trygghet, mestring og læring for alle

I Holmestrand kommune har vi et helhetlig og sammenhengende arbeid i hele oppvekst. Vi arbeider for tidlig innsats og ønsker at alle barn skal være inkludert i sterke fellesskap. Visjonen er trygghet, mestring og læring for alle og satsningsområder er livsmestring, språk og digital praksis.

Barnehager i kommunen

Skoler i kommunen

Om å være ansatt i Holmestrand kommune

Andre ledige stillinger